Reklamacja

 PROPONUJEMY PAŃSTWU DWA ROZWIĄZANIA ABY W WYGODNY DLA PAŃSTWA SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ ZA ZAKUPIONY W NASZYM SKLEPIE.


 

  

KLIENTOM, KTÓRZY POSIADALI KONTO KLIENTA PODCZAS ZAKUPU SUGERUJEMY SKORZYSTANIE Z METODY PODANEJ PONIŻEJ.


 1. Zaloguj się do swojego konta klienta w sklepie thegent.pl. W zakładce reklamacje wybierz dodaj reklamację. Następnie podążaj według wskazówek wyświetlanych na ekranie.

2. Pamiętaj aby na końcu wydrukować i podpisać zgłoszenie reklamacji.

3. Spakuj zakupiony towar w oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu oraz podpisanym dokumentem reklamacji.  

4. Udaj się do najbliższej placówki Poczty Polskiej i przekaż spakowaną przesyłkę.

5. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację i skontaktujemy się z Tobą.



 

 

KLIENTÓW NIE POSIADAJĄCYCH KONTA KLIENTA W MOMENCIE SKŁADANIA ZAMÓWIENIA, PROSIMY O SKORZYSTANIE Z PONIŻSZEJ METODY ZŁOŻENIA REKLAMACJI.


 1. Pobierz formularz reklamacji z linku poniżej.

     FORMULARZ REKLAMACJI

2. Wydrukuj oraz wypełnij formularz.

3. Prześlij nam wypełniony formularz wraz z kopią dowodu zakupu na adres sklep@thegent.pl, w tytule wpisz REKLAMACJA oraz numer zamówienia. 

4. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to tylko możliwe.



 

 

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Sklep The Gent korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel