Reklamacja
PROPONUJEMY PAŃSTWU DWA ROZWIĄZANIA ABY W WYGODNY DLA PAŃSTWA SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ ZA ZAKUPIONY W NASZYM SKLEPIE.
KLIENTOM, KTÓRZY POSIADALI KONTO KLIENTA PODCZAS ZAKUPU SUGERUJEMY SKORZYSTANIE Z METODY PODANEJ PONIŻEJ.
1. Zaloguj się do swojego konta klienta w sklepie thegent.pl. W zakładce reklamacje wybierz dodaj reklamację. Następnie podążaj według wskazówek wyświetlanych na ekranie.
2. Pamiętaj aby na końcu wydrukować i podpisać zgłoszenie reklamacji.
3. Spakuj zakupiony towar w oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu oraz podpisanym dokumentem reklamacji.
4. Udaj się do najbliższej placówki Poczty Polskiej i przekaż spakowaną przesyłkę.
5. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację i skontaktujemy się z Tobą.
KLIENTÓW NIE POSIADAJĄCYCH KONTA KLIENTA W MOMENCIE SKŁADANIA ZAMÓWIENIA, PROSIMY O SKORZYSTANIE Z PONIŻSZEJ METODY ZŁOŻENIA REKLAMACJI.
1. Pobierz formularz reklamacji z linku poniżej.
2. Wydrukuj oraz wypełnij formularz.
3. Prześlij nam wypełniony formularz wraz z kopią dowodu zakupu na adres sklep@thegent.pl, w tytule wpisz REKLAMACJA oraz numer zamówienia.
4. Odezwiemy się do Ciebie najszybciej jak to tylko możliwe.